سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در تصوف عصیانی تمدن (1) به معرفی اجمالی و کلی صوفیان پرداخته شد حال به ویژگی ها ونقد افکار مذهبی ،اجتماعی وسیاسی صوفیان پرداخته می شود . باشد این مطالب مانع از گرایش جوانان به این فرقه ضاله شود .

چرا علی؟ چرا ذکر؟

همه اهل تصوف ، همه دراویش ، چه سنی و چه شیعه خود را به علی(ع) نسبت می دهند ، رفتارشان را رفتار علی (ع) می دانند و.... ، اما چرا علی (ع)؟

صوفیان با ذکر انس گرفته اند ، ذکر را عبادت می دانند ، عبادتی بالاتر از تمام عبادات ، حتی عبادتی بالاتر از نماز چرا که در نماز واحب است پاسخ سلام، اما در ذکر آنان جواب سلام هم نمی دهند !!

آنان ذکر را از هر عبادتی بالاتر می دانند و در هر مکان و شرایطی ذکر می گویند آنان معتقدند ذکر یادگاری از مولای متقیان است ! اما ذکر علی کجا و ذکر شما کجا ؟!

علی در دل شب در خلوت خود در حالی که همه خواب بودند، ذکر بی آنکه کسی بفهمد سر در چاه می برد و برای هم نوعان خود دعا می کرد ، ذکر شما کجا و ذکر علی کجا ؟!

صوفیان خود را معتقد به ائمه می دانند; امام زین العابدین ذکر می گفت ، آری امام سجاد ذکر می گفت و در حین ذکر گفتن بدنش سست می شد ، صورتش رنگ می باخت و از حال می رفت ، ذکر شما کجا و ذکر ائمه کجا ؟!

شگفتا!شگفتا!شگفتا!صوفیان که خود را متوسل به ائمه می دانند به هنگام ذکر گفتن سر تکان می دهند و هو هو میکنند تا بدنشان سست شود و بگویند از حس ذکر گفتن است ! حتی برخی از صوفیان مترقی با مصرف مواد مخدر و مشروبات الکحلی حال خود را دگرگون می کنند ..... !

و شگفتا که علی را خدا می دانند !

به حقیقت تاریخ اینان همان کسانی هستند که در غدیر با علی پیمان بستند و به حقیقت تاریخ اینان همان کسانی هستند که روز وفات پیامبر پیمان خود را با علی شکستند و به حقیقت تاریخ اینان همانهایی هستند که بعد از مرگ عثمان با علی پیمان بستند و در صفین پیمان شکستند و در نهروان رودر روی علی قرار گرفتند .

همانهایی هستند که در محراب مسجد کوفه علی را به شهادت رساندند .

شگفتا!شگفتا!شگفتا!شگفتا از این تاریخ ، شگفتا از این افکار ! اینان قبل از مسلمان شدن میگفتند: نه علی ، علی است ونه خدای علی، خداست ! وقتی مسلمان شدند ، گفتند : علی ،علی است و خدای علی،خداست ! وقتی علی را در محراب به شهادت رساندند گفتند: واویلا چه اشتباهی کردیم ! علی خدا بود ! علی خداست ! شگفتا از این افکار!

یا مهدی ، یا مهدی ، یا مهدی!

همین افکار خانمانسوز است که امروز دین مبین را به انحراف می کشاند و اسلام ناب محمدی را خدشه دار می کند . این افکار همان افکاری هستند که امروز جوانان ما را منحرف می کنند و آنان را از اربابمان حجة ابن الحسن العسکری دور می کند ...... .

                                                                     ادامه دارد......
+ نوشته شده در   چهارشنبه 86/3/30;ساعت  1:25 صبح;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()