• وبلاگ : خاكيان ناسپاس
  • يادداشت : امان از tv !!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مارا به کجا مي برند؟!

    افلاکي سپاسگزار سلام!

    از حسن ظن شما سپاسگزارم.

    حقيقت آن است که پاشنه آشيل جوان ـ و از جمله جوانان ما ـ ، شهوت است و دشمنان ما با تشخيص بهنگام اين نقطه ضربه پذير، و با عبور از دالان تنگ و تاريک بي خبري ما، به سلامت قدم در جغرافياي فرهنگي ما گذاشته و به عبارتي در ما نفوذ کرده اند. هلي برد دشمن در پايگاه فرهنگي ما، واقعيتي است انکار ناپذير. برهنگي فرهنگي، کادوي اين غريبه هاي برهنه بي فرهنگ، به جوانان فراموشکار ماست. طرح اين توطئه شوم يعني جنگ نرم فرهنگي، بلافاصله پس از پايان جنگ سخت(جنگ تحميلي 8 ساله) کليد خورد، که به موقع توسط ديده بيدار انقلاب (حفظه الله) رصد و سپس افشاء گرديد؛ اما فصل غم انگيز اين داستان آنجاست که مسئولين وقت فرهنگي، به ويژه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ـ همان رئيس جمهور هشت ساله دولت اصلاحات ـ به علت عدم اعتقاد به تهاجم فرهنگي، با استعفا !!!!! به فراخوان رهبر تيز بين انقلاب، لبيک گفت!!!! کساني که استراتژي بدبينانه و توطئه محور آنها در هشت ساله زمامداري خود چيزي جز اين نبود که «هر کس با ما نيست، پس بر ماست»؛ اما اين بار از آنها يکريز از «توهم توطئه» سخن مي گفتند!!!

    دشمن آشکارا فرياد مي زد: «ما با جمهوري اسلامي، مبارزه سياسي نخواهيم كرد، بلكه كار ما صرفاً فرهنگينه و اصولاً استراتژي جديد ما مبارزه فرهنگي است. ما بايد بينش و فرهنگ مردم را عوض كنيم تا جمهوري اسلامي ساقط شود. (شجاع الدين شفا، نويسنده فراري ضد انقلاب، كتاب هويت ص 19) اما آقايان مصلحتاً کرو و کور شده بودند!!! و باز هم رهبري و تکرار ترجيع بند يک صداي هشدارهاي او در مورد: تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي، نسل کشي فرهنگي، احياي طرح اندلسي دشمن در براندازي فرهنگي و ... .«اروپايي ها وقتي خواستند اندلس را از مسلمان ها پس بگيرند، اقدامي بلند مدت كردند. آن روز صهيونيست ها نبودند، اما دشمنان اسلام و مراكز سياسي عليه اسلام فعال بودند. آنها به فاسد كردن جوان ها پرداختند ... . يكي از كارها اين بود كه تاكستان هايي را وقف كردند تا شراب آنها را به طور مجاني در اختيار جوان ها قرار دهند. جوان ها را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند، تا آنها را به شهوت آلوده كنند. (مقام معظم رهبري، 6 فروردين 1381) اما افسوس که ... .

    برادر عزيز! در طرح همه جانبه تهاجم فرهنگي غرب، قطع زنجيره و ريسمان محکم حفظ و نگهداري آرمان ها و عقايد اسلامي، يعني «حياء» و پاکدامني ـ که ثمره تقوا و پارسايي است ـ الويت اول آنهاست. شاهد مثال ما راه اندازي گسترده سايت هايي است که به آموزش و ترويج «سکس خانوادگي»(العياذ بالله، زناي با محارم) مشغولند و به برکت غفلت و بلکه تغافل مسئولين فرهنگي، هر روز فراگير تر مي شوند!!!

    امروز، حيا و پاکدامني جوانان، سيبل هدف گيري دشمنان شده است. نقطه اي که روزگاري پيامبر اسلام (ص) درباره آن فرموده بود: «حياء رشته حفظ ايمان است ؛ وقتى رشته سامان چيزى گشوده شود، آن چه در آن است پخش و پراكنده و تلف مى گردد.» (ادب الدنيا و الدين : ص 243) و نقل مي کنند که: «در خدمت پيامبر اسلام(ص) بوديم. در حضورشان از حياء صحبت شد و از آن حضرت پرسيدند كه آيا حياء جزئي از دين است ؟ حضرت فرمودند: بلكه حياء تمام دين است.» (الترغيب و الترهيب ج3/ ص256).

    پس تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. همين!