سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 امان از این تلویزیون!

امروزه تلویزیون یکی از مسائل و وسائل ارتباط جمعی است که به طوری ظاهراً نا گسستنی با زندگی انسانها پیوند خورده است . تلویزیون در هر کشور یکی از ابزار های مهم است که می تواند به طور شگفت انگیزی افکار، مذهب و سیاست های کلان کشور را به مردم منتقل کند .

شگفتا!شگفتا!شگفتا که امروز در کشور ایران ، در جمهوری اسلامی ، در زمان حکومتی که خود را منتصب به مولایمان مهدی موعود می داند ، در زمان ریاست جمهوری که دولت خود را دولت کریمه وخود را از منتظران امام زمان می داند ، تلویزیون به ابزاری تبدیل شده که از آن برای فاصله گرفتن از امام زمان استفاده می شود !

شب جمعه بهترین موقعیت برای عبادت ؛

شب جمعه یکی از عجیب ترین شبهای هفته است ، شب جمعه شبی است که بین آخرین لحظات هفته آتی و اولین لحظات هفته آینده قرار دارد . این شب بهترین موقعیت را در اختیار ما قرار می دهد تا اعمال هفته گذشته را مرور کرده اشتباهات ، خطاها و گناهان خود را شناسایی و از تکرار آنها در هفته آینده خود داری و برای هفته در پیش رو برنامه ریزی کنیم .

اما تلویزیون ؛

تلویزیون در این شب ، در بهترین شب هفته ، در بهترین دقایق که گویی موهبتی است الهی ، با پخش فیلم جواهری در قصر افکار جوانان امروزی را به خود جلب کرده !

50 دقیقه،50 دقیقه ای که در این زمان می شد از آخرین دقایق هفته بیشترین استفاده را کرد وبرای سلامتی اربابمان دعا کنیم ، به تماشای این فیلم سپری می شود .

بازیگران این فیلم با ظاهری بسیار زیبا و فریبنده و آرایشهای بسیار زیبا و...  شما مطمئن باشید ساعتها برای این کارها وقت گذاشته شده تا ما را به این قیافه ها جلب کنند و از امام زمانمان دور نگه دارند . جوانان ما پس از دیدن این فیلم تاپاسی از شب افکارشان با شخصیتهای این فیلم درگیر است و غافل از از دقایق طلایی جمعه شب می شوند.

این یعنی دوری از امام زمان (عج) ! این یعنی آخرین گناه هفته!این یعنی آخرین گناه!!!

                                         (امان از این تلویزیون)
+ نوشته شده در   یکشنبه 86/4/3;ساعت  10:33 عصر;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()