سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میلاد نورانی و پر برکت حضرت زینب کبری را به همگی کابران محترم وبلاگ ندای آغاز تبریک عرض می نمایم.

مدت هاست در فکر تغییر نام وبلاگ ندای آغاز هستم و امروز پس از مدتها نام مناسب و شایسته دیگری برای آن پیداکردم (خاک نا سپاس) بله خاک نا سپاس نامی است که برای این وب انتخاب کرده ام اما چرا خاک نا سپاس؟!

این خاک چقدر نا سپاس است! حضرت محمد 23 سال برای این خاک و ساکنان آن مجاهدت کرد اما توسط یکی از همین خاکیان یهود صفت به شهادت رسید. حضرت زهرا پس از پدر بزرگوارش و آن جریان کوچه چه مصیبت هایی که نکشید از میخ داغ گرفته تا سقط محسن و.... و بلاخره شهادت . و پس از حضرت زهرا امیرالمومنین و 10 فرزند بزرگوارش هم یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند اما در این میان نباید از زینب غافل شد زینب شیر دختر علی ، شیر زن کربلا ، و شیر اسیر شام و..... کربلا ماتم سرا می شد اگر زینب نبود . شما در هر کتابی که خواندید در کربلا به زینب تجاوز شد ، به زینب توهین شد و... آن کتاب را دور بیندازید و دیگر دنبالش نروید که کذب محض است . زینب شیر دختر علی بود و هیچ کس جرات توهین به زینب را نداشت. نمی دونم چرا اینجا که رسیدم در مورد اسم وبلاگ نظرم عوض شد! اسم وبلاگم رو می گذارم خاکیان نا سپاس!

امروز سال روز تولدحضرت زینب است من هرچی خواستم یه چیزی بگم که به کربلا ختم نشه نتونستم حتی شعر آخرم هم به کربلا ختم شد در هر صورت عیدتان مبارک.

 

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی ......با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

گفتمش تصویری از لیلی و مجنون را بکش.....عکس حیدر در کنار حضرت زهرا کشید

گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن.......در بیابان بلا تصویری از سقا کشید

گفتمش سختی و آه و دردگشته حاصلم.......گریه کرد آهی کشید و زینب کبری کشید

 


+ نوشته شده در   یکشنبه 87/2/22;ساعت  1:19 صبح;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()