سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایام فاطمیه را به تمام سوگواران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

چه روزهای سختی در پیش است روزهای بی کسی علی (ع) ، ایام یتیمی حسنین(ع)، ایام ناله های  زینب (س)،در این روزها بوی یاس تمام مدینه را فرا گرفته براستی چه روزگار غریبی است در این روزها چه بر سر زهرا آمد؟ خاکیان ناسپاس چه بر سر زهرا آوردند؟!

اول سیلی به صورت مبارک زهرا زدند و بعد پهلوی زهرا را شکستند و محسنش را سقط کردند و بع در خانه اش را آتش زدند و.... و از همه بدترتمام این کارها را در پیش دیدگان حسنین انجام دادند.

وای خدای من چقدر زهرا غریبانه از میان خاکیان پر کشید مردم مدینه چه زود سوره کوثر را از اذهانشان پاک کردند چه زود فراموش کردن فاطمه همان کسی است که پیامبر بر دستانش بوسه می زد براستی چقدر افکار عمومی شکننده و ضعیف است. خدا می داند در این روزها چقدر کوچه های مدینه خجالت کشیدند و که نمی توانند از پاره تن پیامبر دفاع کنند....... .

وای که من چقدر در عجبم از این روایتهایی که از آن زمان نقل شده! در روایتهای متعدد نقل شده که در روزهای آخر یاس پیامبر را به یاس کبود تشبیه می کردنند...  .

ایام فاطمیه از امروز شروع می شود از خواهرانی که این وبلاگ را می خوانند عاجزانه تقاضا دارم جان پهلوی شکسته زهرا در این فاطمیه حجاب اسلامی خود را رعایت کنند تا شاید در این فاطمیه پس از صدها سال انتقام صورت نیلی گرفته شود. 

 

                                                     یا ؤهرا


+ نوشته شده در   یکشنبه 87/2/29;ساعت  7:29 عصر;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()